Бюджетні колеса для мисливця

Потужний, зручний, стильний та економічний мисливський транспорт.

В Україні налічується більше 300 тисяч мисливців і більшість з них далеко незаможні люди. Але ж полювання майже завжди це подолання десятків, а то й сотень кілометрів з важким спорядженням за плечима і без «залізного помічника» ой як нелегко мисливцю. Вважаємо багатьом нашим мисливцям буде цікавим досвіт, як самому створити стильний та зручний мисливський транспортний засіб, а головне – економічний. Для цього якнайбільше підійде мобільний, легкий та недорогий скутер, навіть вживаний. А як перетворити його на мисливський – у цій публікації.

Від літа 86-го у мене залишилися тільки приємні спогади. Тоді я з приятелем провели ціле літо, досліджуючи пагорби за містом на двох мопедах Honda Trail 90, які були нами позичені у батьків мого друга. Ми проїхали на цих мопедах багато кілометрів, перетинаючи місцевість, яка була не призначена для їзди на цій техніці. Але наші «залізні друзі» не підвели нас, вони возили нас і туди, і сюди, незважаючи на те, що були завантажені наметами, вудками та іншим приладдям. Так, ці скутери не були швидкими і привабливими, це, звичайно, не були круті байки, але вони були надійними, тихими, і, що найголовніше, надзвичайно економічними, а це головне для двох молодих малозабезпечених любителів пригод.

На жаль, Honda припинила серію Trail майже три десятиліття тому, і останнім часом, у ностальгічному настрої, я почав шукати хоча б споживаного Trail 90. Мені вдалось знайти декілька цих скутерів. На відміну від більшості транспортних засобів, які нічого вже не варті після десяти років використання, власники «Трейл» знають їх якість і ціни на них були відповідними. Згодом я натрапив на новий Honda Ruckus. «Рукус», на жаль, не має тих позашляхових якостей, які мав «Трейл», але якщо його модифікувати, то можна змусити робити неймовірні речі.

Я мріяв про маленький, легкий скутер, який можна було б з легкістю завантажити на пліт, човен, на причіп, у кузов вантажівки, щось тихе, щоб нишпорити лісовими дорогами для полювання на куріпку й іншу дрібну дичину.

Пошук у всесвітній мережі показав, що Ruckus, можливо, один з наймодифікованіших скутерів нашого часу. Його індивідуальність – у кожній деталі, від дов­жини та ширини до фарбування, товщини шин та сили двигунів. Розробники вклали величезні кошти в ці маленькі байки. Але, розглянувши детально багато модифікацій, я так і не знайшов «Рукус» для полювання. Я підібрав модифікацію цього мопеда, яка найбільш придатна для бездоріжжя, має потрібну коробку передачі і виглядає крутішим за інші.

Зрештою я замовив новий Honda Ruckus і розібрав його до останнього гвинтика. Пластиковий піддон було видалено, рама і паливний бак отримали новий текстурований шар футеровки для міцності, разом з тим інші металеві частини були перефарбовані у колір хакі.

Перекомпонований скутер почав змінюватись і набув нової форми. Тепер настав час аксесуарів.

Апгрейд скутера для полювання

1. Чохол для сидіння

Оскільки я хотів зробити скутер для полювання, то залишити сидіння в оригінальному вигляді – не мій варіант. Пошуки чохла кольору хакі, вінтаж або ж зі шкіри не дали результатів, тому його замовив.

Сформулювавши свою ідею майстру, я незабаром отримав дивовижний чохол для сидіння, який перевершив всі мої найсміливіші сподівання. Чохол виглядав так, нібито він був зроблений зі старої жилетки мисливця.

Зухвале сидіння було прекрасним доповненням і знадобилось всього п’ять хвилин, щоб встановити його.

2. Передній контейнер

Я переглянув від двох десятків до двох мільйонів різних контейнерів (я втратив рахунок), щоб знайти один, який буде відповідати передній стійці для контейнера у Ruckus.

Це був ідеальний розмір контейнера, щоб транспортувати у ньому боєприпаси та інше спорядження.

3. Піхва для рушниці та кринолін

Піхви легко кріпляться з правого боку рами та багажника і підходять до моєї рушниці, як рукавичка. Відповідно багажник-кринолін кріпиться на лівому боці, він ідеально підходить для додаткового спорядження. Також на кермі можна закріпити чохол для бінокля. Всі компоненти повинні бути міцно закріпленими.

4. Задній багажник

«Рукус» має великий простір для зберігання речей під сидінням.

Але якісний та великий задній багажник поза всякої конкуренції. Матеріал, з якого він повинен бути зроблений, – сталь з порошковим покриттям. Його треба кріпити болтами до нижньої рами. Головне, – він має досить велику палубу для перевезення будь-чого – від додаткового палива до приладдя для кемпінгу.

5. Паливо

П’ятилітрові сталеві каністри повинні мати таку ж міцність і класичний зовнішній вигляд, як і їхні 20-літрові аналоги. Вони мають бути зі зварними швами, з кришками на петлях та змінними прокладками.

6. Задній контейнер

Двадцятилітрова коробка або холодильник ідеально підходить для зберігання харчів або впольованої дрібної дичини. Якщо це контейнер, то він повинен бути водонепроникний, його засувки і гвинти мають бути виготовлені з нержавіючої сталі.

І це ще не все. З боків скутера додатково можна закріпити вудилища, що є ідеальним варіантом для їх перевезення до віддалених водойм.

Майк ШОБІ,
“Лісовий і мисливський журнал”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Top