Logo

НАШІ ПОСЛУГИ

До комплексу послуг нашого видання входять:

  • збирання інформації (у разі потреби виїжджає кореспондент-інтерв’юєр);
  • професійна фотозйомка;
  • розробка єдиного корпоративного стилю;
  • розробка концепції і стилю Вашого видання;
  • створення дизайну і верстка макета;
  • літературна й коректорська обробка матеріалів;
  • підготовка до друку оригінал-макетів;
  • вибір оптимального варіанту друку;
  • розповсюдження тиражу.

 Редактор
Суть редакторської роботи полягає в тому, щоб допомогти автору краще вирішити поставлені перед твором завдання, зробити досконалим зміст і форму твору ще до того, як він потрапить до читача.
Редактор оцінює якість літературного тексту і визначає готовність до видання.
Основне завдання редактора полягає в тому, щоб вилучити з авторського тексту різні неточності, неконкретності, розпливчастість, неясність, повтори, огріхи змісту твору, його побудови, стилю і т. і.н.
При цьому всі правки узгоджуються з автором і враховуються його самобутність, стиль, мова та світогляд.
Редактор відповідає за підготовку до видання відповідно до редакційно-технічних і поліграфічних правил для того, щоб видання повною мірою відповідало інтересам споживачів.

Видавництво «ЕКО-інформ» здійснює редагування українською, російською та англійською мовами.
Вартість редагування залежить від обсягу, складності роботи й узгоджується після надання відомостей про авторський твір.

Коректор
Коректура – невід’ємна складова редакційно-видавничого процесу, а коректор – обов’язковий член колективу видавництва, будь-якої видавничої організації, редакції журналу або газети, поліграфічного підприємства.
Мета коректури – забезпечити будь-якій грамотній людині безпомилкове прочитання авторської думки.
Коректурою називають передовсім творчий процес виявлення і виправлення помилок у тексті й недоліків виготовлення друкарської форми, що підготовлена для розмноження друкарським або якимось іншим способом.
Головна мета процесу – забезпечити точну відповідність будь-якої копії оригіналові на кожній стадії видання, а також досягти стилістичної, граматичної і технічної досконалості підготовленої текстової форми і високої якості друкованого твору в цілому.
Вартість коректури залежить від обсягу, складності роботи й узгоджується після надання відомостей про авторський твір.

Перекладач
Видавництво «ЕКО-інформ» здійснює українсько-російсько-англійські переклади.
Вартість перекладу залежить від обсягу, складності роботи й узгоджується після надання відомостей про авторський твір.

Дизайнер
Дизайн поліграфії – це дизайн з урахуванням кольорових та інших настройок друкарського обладнання, методу друку (оформлений, цифровий, повнокольоровий і т.д.).
Дизайнер працює над художнім оформленням крижки, журналу, брошури. При оформленні дизайнер враховує тематику, формат, особливості поліграфічного виконання. На першому місці стоять Ваші побажання щодо художнього оформлення. Якщо Ви не маєте своїх міркувань щодо оформлення, наші дизайнери завжди готові запропонувати різні варіанти.
Вартість роботи дизайнера з оформлення книжки входить у вартість комплексу послуг щодо додрукарської підготовки і розраховується персонально для кожного окремо взятого видання.
Пам’ятайте, красиве і правильне, оформлення – запорука успіху!
Дизайн – це наука, в якій є загальноприйняті правила і принципи. І водночас дизайн та його сприйняття дуже суб’єктивні. Як філософські системи з протилежними поглядами на світ, кожна з яких по-своєму істинна. Усі знають поєднувані й не поєднувані кольори. Проте іноді з-під руки майстра виходить щось таке, що суперечить усталеним рекомендаціям, але ми розуміємо – це дуже красиво.
Готуючи плакат, буклет або іншу друковану рекламну продукцію, дуже важливо добре продумати дизайн; правильно розташувати текст, знайти ефектну картинку і вибрати ту кольорову гаму, на фоні якої реклама товару сприйматиметься краще.
У нас працюють професіонали в галузі створення рекламної поліграфічної продукції. Все ще можна робити як частинами, так і цілком. Наприклад, Ви можете замовити нам створення журналу – від ідеї до тиражу. Ми пропонуємо послуги, які можуть зробити Ваш бізнес більш ефективним та успішним. кожен наш проект має ексклюзивний характер. Застосовуючи щодо клієнтів індивідуальний підхід, ми створюємо продукцію, унікальну з усіх поглядів.
Верстальник
Верстка–складання сторінок книжки, газети, журналу з набраних рядків, заголовків, ілюстрацій. Це складання відбувається відповідно до наперед затвердженого макета видання і є складовою частиною до друкарського процесу. У найпростішому випадку верстка – це просто набір тексту на комп’ютері. Звичайно, може здатися, що цим може займатися кожен, але в поліграфії необхідні саме фахівці-верстальники.
У виданнях існує близько кількох десятків загальноприйнятих правил розміщення та оформлення тексту. Так, на одній сторінці має бути не більше трьох видів шрифтів; відступ першого рядка має бути не довший ніж закінчення останнього; один фрагмент тексту має бути виділений не більш ніж одним способом і т. ін. Окрім того, в кожному виданні є й інші, обов’язкові тільки для нього правила.
Вартість роботи залежить від обсягу, складності й визначається після надання відомостей про авторський твір.

Фотограф
Красиві, якісні ілюстрації – запорука успіху Вашого видання! Яскраві фотографії приваблюють на першому етапі ознайомлення з Вашим виданням. поліграфі без ілюстрацій – нудна й не радує око. Якщо це книжка, то хоча б обкладинка має бути оформлена відповідним чином, з урахуванням усіх сучасних і модних тенденцій у галузі художнього дизайну.

Послуги друку
«Видавничий дім «ЕКО-інформ», маючи тривалий досвід роботи з багатьма друкарнями, добере оптимальну і надрукує Ваші книжки, брошури, журнали, в м’якій і твердій обкладинці, буклети, листівки, календарі, папки, грамоти, сертифікати, запрошення, сувенірну продукцію.
Вартість замовлення залежить від обсягу, поліграфічного виконання й тиражу. Детальніше...

 Специфіка поліграфічної продукції така, що вартість можна варіювати в бік зменшення, лише трохи скоригувавши технічні параметри продукції, наприклад змінивши формат буквально на один міліметр або зменшивши щільність паперу.

Дуже часто такі зміни жодним чином не впливають на зовнішній вигляд, але можуть значно зменшити вартість. Обов’язково обговоріть це питання з менеджером, практично завжди можна знайти компромісне рішення, яке влаштує обидві сторони.

При розрахунку вартості замовлення важливі такі моменти:

назва виробу (вид виробу);

- обсяг (для книжково-журнальної продукції, с.);

- папір (щільність, тип) – обкладинки; блоку (якщо є);

- кольоровість (кількість фарб, повнокольорова – 4 (CMYK);

- післядрукарські роботи (якщо виріб книжково-журнального характеру або квартальний календар, то

- враховується тип кріплення – обкладинки і блоку, основи і сітки, відповідно);

- тираж;

- вид друку (офсет, цифра).

 

Вартість дизайну та верстки, додрукові роботи

Назва

Ціна

Художній дизайн і верстка

 

Листівка А5 двостороння

200 грн

Листівка А4 двостороння

300 грн

Листівка А3 двостороння

500 грн

Візитна картка

100 грн

Фірмовий бланк

150 грн

Обкладинка блокнота

300 грн

Фірмова папка

500 грн

Фірмовий конверт

400 грн

Рекламний плакат А2

1000 грн

Рекламний плакат А1

1450 грн

Флаєр довсторонній (1/3 А4)

550 грн

Буклет А5 двосторонній

600 грн

Буклет А4 двосторонній

850 грн

Диплом

800 грн

Етикетка

від 400 грн

Брошура А5 (обкладинка +верстка 1 с.)

(від 500 + 100) грн

Журнал А4 (обкладинка + верстка 1 с.)

(від 800 + 100) грн

Каталог А4 (обкладинка + верстка 1 с.)

(від 700 + 100) грн

Книжка А5 (обкладинка + верстка 1 с.)

(від 600 + 25) грн

Календар-плакат А2

1200 грн

Календар-плакат А1

1600 грн

Перекидний календар (14 сторінок)

1750 грн

Календар-будиночок

1350 грн

Пакет

500 грн

Робота з текстом

 

Комп’ютерний набір тексту
(1 с. А4 2500 знаків)

10 грн 

Переклад тексту
(російський, український, 1 с. А4)

від 25 грн 

Літературне редагування
(1 с. А4 або 2500 знаків)

від 15 грн 

Коректура тексту
(1 с. А4 або 2500 знаків)

від 5 грн 

Друк (цифра, чорна, 1 с А4)

1 грн 

Робота з ілюстраціями

 

Сканування (одне зображення)

5 грн 

Ретуш: кольорокорекція
(одне зображення)

від 25 грн 

Усі ціни вказано з урахуванням ПДВ.
Зателефонувавши нам, Ви можете одержати індивідуальну знижку.

Фірмовий стиль – один з найважливіших компоне6нтів успішного бізнесу. Основну інформацію людина сприймає візуально! Головне завдання розробленого стилю – виділити компанію серед решти і створити пізнаваний образ в очах споживачів.
Формовий стиль розробляється на основі логотипу або разом з ним. Спочатку визначаються основні елементи: стилеутворювальна ідея, кольорова гама, шрифти. Стиль має бути старанно продуманий, таким, що добре запам’ятовується, не допускає двозначних тлумачень і об’єднує всі напрями діяльності щодо просування бренда. Дизайнерське рішення має підкреслювати його смислове навантаження.
Іноді створенню фірмового стилю передує розробка назви компанії або продукту, що виводиться на ринок.


У разі замовлення повного комплекту фірмового стилю Ви одержуєте брендбук (Brand Identity Guidelines) з детальними правилами використання фірмового стилю.
Компанії, які хочуть зарекомендувати себе в очах споживача, займаються розкруткою бренда постійно. Однак лише грамотна розробка фірмового стилю і наявність чіткої концепції гарантують успіх.

БРЕНДБУК 

Розробка логотипу (кілька варіантів)
Корпоративні кольори
Візитна картка

Фірмовий конверт
Фірмовий бланк
Фірмова папка
Сувенірна продукція

Вартість розробки: 2800 грн (у т.ч. ПДВ)
Вартість друку видання прораховується індивідуально на момент подання заявки і визначення всіх технічних параметрів виробу!

Зразки брендбуків (у .pdf):
Брендбук 1
Брендбук 2
Брендбук 3 

Вартість друку видання прораховується індивідуально на момент подання заявки і визначення всіх технічних параметрів виробу!

 

Для того, щоб зробити замовлення в нашому видавництві, Ви можете прийти до нас особисто або надіслати заявку через Інтернет. Для замовлення ми маємо одержати від Вас інформацію про Вас і /або про Вашу компанію, а також про продукцію, яку Ви хочете замовити: назва виробу (вид), розмір (формат у мм),обсяг (для книжково-журнальної продукції, с.), папір (щільність, тип) – обкладинки і блоку (якщо є),кольоровість (кількість фарб, повноколірна – 4 (CMYK); післядрукарські роботи (якщо вибір книжково-журнального характеру або квартальний календар, то враховується тип кріплення – обкладинки і блоку, основи і сітки (відповідно); тираж, вид друку (офсет, цифра).

Матеріал Ви можете подати до нашого видавництва в будь-якому зручному для Вас вигляді. Якщо текст написано на папері, ми наберемо його на комп’ютер, відредагуємо, виправимо помилки, зробимо художнє оформлення–дизайн, підберемо ілюстрації і проведемо фотозйомку, зверстаємо. Якщо текст уже набрано, то його можна принести до видавництва на дискеті, диску або USB-флеш чи прислати електронною поштою: •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду• .
Пам’ятайте, що жоден текстовий редактор не виправить помилки так, як це зробить коректор-професіонал. не кажучи вже про те, що в багатьох випадках потрібне втручання досвідченого редактора для того, щоб виправити літературні кострубатості.

Видання через Інтернет
Для того щоб скористатися послугою «Видання через Інтернет, Вам потрібно мати свій e-mail.

До видання приймаються матеріали українською та російською мовами.
1. Автор направляє на адресу електронної пошти видавництва •Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду• лист із заявкою на видання. В темі листа потрібно вказати «Видання через Інтернет». У листі автор повинен повідомити свої ПІБ (псевдонім, якщо потрібно), а також назву поліграфічної продукції. також зазначте обсяг видання у знаках з пробілами і наявність у ньому ілюстрацій (фотографії, рисунки, графіки і т. ін.). Для підрахунку вартості видання необхідно вказати: формат, папір, кольоровість, тираж, особливості поліграфічного виконання. Якщо у Вас є труднощі з визначенням параметрів, ми запропонуємо свій варіант, враховуючи обсяг, тематику і Ваші побажання.
2. Після уточнення всіх необхідних даних ми готуємо проект Угоди і відправляємо його Вам електронною поштою. Узгодивши всі пункти Угоди, ми підписуємо її зі свого боку й надсилаємо Вам поштою два примірники. Ви підписуєте Угоду й відправляєте поштою назад наш примірник.
3. Автор надсилає на адресу електронної пошти видавництва лист, до якого прикріплює файл з рукописом у форматі MS Word. (.dos).
4. Видавництво надсилає автору макет верстки й обкладинки у форматі Acrobat Reader (.pdf). Після всіх узгоджень автор підписує оригінал-макет до друку.
5. Готовий тираж Ви одержите будь-яким зручним для Вас способом.
Якщо цей спосіб замовлення незручний для Вас, зв’яжіться з нами телефоном і ми підберемо зручніший для Вас варіант співпраці.


Назва видання

У визначенні понять «листів», «брошури», «підставки під гаряче», «бланки» труднощів зазвичай не виникає.
Найбільш типові помилки в поняттях такі:
* буклет – брошура
Буклет – аркушне видання у вигляді одного аркуша друкованого матеріалу, складеного у два або більше разів з двома або більше фальцами).
Брошура – неперіодичне текстове книжкове видання обсягом більше чотирьох, але не більше 48 сторінок.
* календар-будиночок – різновид настільного календаря. У розгорнутому вигляді він являє собою аркуш формату з трьома складаннями; у зібраному вигляді календар-будиночок нагадує трикутник з прямокутною основою внизу.
* флаєри (флаєрси) – невелике барвисто оформлене аркушне видання рекламно-інформаційного змісту.
* шелфтокер–ріжок, що виготовляється з полоски картону й розміщується на торці полиці з зображенням товару, бренду і т. ін.
 * воблер – рекламне зображення фігурної форми на гнучкій пластиковій ніжці.
* диспенсер – демонстраційний дисплей у вигляді настільної або підлогової підставки з кишенею для розміщення рекламно–інформаційних матеріалів.
* мобайли (англ. mobile – рухливий) – рекламні зображення великого формату, як правило, з картону, з підвісними стельовими пристроями.

Формат
Потрібен обрізний розмір – розмір готового виробу. 
Вкажіть точні (після обрізні) розміри виробу в міліметрах, не обмежуючись термінами А4, А1 і т. д.
Якщо кінцевий вигляд виробу має бути сфальцьований, то обов’язково вкажіть, що цей обрізний формат вимірюється у складеному (або розгорненому) вигляді.
Збільшення обрізного формату лише на кілька міліметрів, може привести до зміни розкладки виробів на друкованому аркуші і, як наслідок, до збільшення кількості аркушопрогонів.
Не соромтеся задавати менеджерам запитання.

Обсяг
Використовується при розрахунку книжково-журнальних видів продукції і обчислюється у сторінках. При цьому слід мати на увазі, що при виготовленні журналу на скріпці кількість сторінок обов’язково має бути кратною чотирьом. Визначення обсягу в аркушах є дві сторінки) використовується в тому випадку, якщо кінцевий виріб складається зі скомплектованих аркушів, задрукованих з одного боку і скріплених між собою (наприклад блокнот на спіралі).
Кольоровість – характеристика виробу з погляду наявності чотирьох основних кольорів (синього, червоного, жовтого, чорного – CMYK). Зображення буває: однокольорове (1 колір) і повнокольорове (4 кольори). Окрім основних кольорів, можна використовувати додаткові: срібло, золото або різні кольори за системою Pantone. Отже, при позначенні барвистості використовується така термінологія: – однокольоровий друк з одного боку аркуша 1+0; повнокольоровий (багатоколірний) друк з одного боку 4+1.
Кожен додатковий колір рахується як +1. Якщо друк зі зворотом, то кольоровість позначається як 4+4 або 5+5.

Папір
Вибір паперу зазвичай ґрунтується на естетичних міркуваннях і технічних вимогах. Аналіз вартості, як правило, не є головним критерієм: дешевий папір може виявитися на практиці найдорожчим, якщо він не відповідає вимогам замовлення.
Асортимент пропонованих видів паперу досить великий, тож замовнику без рекомендацій фахівців буває важко визначитися з видом паперу. Технологи нашої друкарні проконсультують з цього питання, за Вашим зразком знайдуть аналог.
Найпоширенішим видом використовуваного в поліграфії паперу є крейдяний матовий або глянцевий папір. Діапазон щільності використовуваної в нашій друкарні паперу: 80–350 г/м2 . 

Тираж, вид друку
Важливим моментом у формуванні ціни офсетного друку є вартість приладки підготовчого процесу, що полягає у відлагодженні форм і вузлів машини, суміщенні зображень і точності фальцювання. Приладжувальний процес – обов’язковий, встановлюється стандартами, і саме від нього багато в чому залежить якість друкованого зображення.
З економічного погляду, приладка – це вартість машино-години плюс витратних матеріалів (паперу, фарби і т. ін.). Тому при зменшенні тиражу удвічі вартість друкованої продукції не зменшиться у стільки ж разів! навпаки, при збільшенні тиражу вартість аркушевідбитку зменшується.
Від кількості виробів залежить тип друку, яким Ви друкуватимете свою продукцію
І багато в чому саме через це маленькі тиражі до 200–300 друкованих аркушів А3) рекомендується друкувати методом цифрового друку.

Післядрукарські роботи
До них належить величезна кількість найрізноманітніших видів оздоблення (висічка, суцільне і вибіркове УФ-лакування, ламінація, тиснення, свердлення та ін.), а також різні види операцій, що виконуються вручну (складні склейки, скріплення болтами, вставки і т. ін.).
У деяких випадках післядрукарські процеси можуть бути обов’язковими – наприклад навивка на пружину при виготовленні квартальних календарів або зшивання і підбірка для журналів.
У разі необхідності скріплення надрукованих аркушів треба чітко визначити вид скріплення (скріпка, клейове, навивка або ін.), оскільки зміна цього параметра може призвести до зміни всього технологічного процесу і, відповідно, вартості.


Знаючи всі перелічені вище характеристики, менеджер може скласти для Вас калькуляцію поліграфічного замовлення.




У разі виникнення питань Ви завжди можете зв’язатися з нами по телефону або e-mail і уточнити всю необхідну інформацію.


Оплатити вартість видання Ви можете в будь-якому банку Вашого міста на наші реквізити, які буде вказано в рахунку.